SYRIA
LATAKIA footage
TURKEY
Explosion in #Ankara. DHA reports military transport vehicles targeted.Many injured.
BREAKING: #Ankara blast targeted military vehicle, many injured, report says - AFP
appears to be a car bomb in central Ankara, #Turkey.
Injuries reported, 20 ambulances sent to scene of #Ankara blast
CNN Turk says at least 5 dead, 10 injured /
At least 18 killed, 45 wounded in #Ankara bombing on military: governor
Ankara bombing said to have targeted military barracks
Turkish President Recep Tayyip Erdogan setup an emergency security meeting in #Ankara, #Turkey.
BREAKING: Turkish military says terror attack in #Ankara targeted busses carrying armed forces personnel.
VIDEO: Alleged CCTV footage showing the moment of the #AnkaraBlast
https://twitter.com/Conflicts/status/700021906951557121
UPDATE: Turkish Health Minister on #AnkaraBlast: Currently, 61 wounded are being treated in 14 hospitals
======================
Conflict News @Conflicts 1 hod.
#AnkaraBlast Overview:
- Caused by car bomb
- Targeted Turkish military bus at red light
- 20 dead
- 62 injured
- PKK being blamed by gov.
Conflict News @Conflicts 57 min.
UPDATE: At least 28 killed, 61 wounded in #AnkaraBlast - AFP
Sputnik @SputnikInt 52 min.
UPDATE: @SputnikInt Death toll in #AnkaraAttack has been raised to 28, 61 injured
Conflict News @Conflicts 45 min.
MORE: Turkey's Deputy PM says they now expect international community to stand with them, not just condemn attacks. - @BarzanSadiq
Akar @AkarOfficial 41 min.
#PKK media denies being behind #Ankara bombing, says its Erdogan's excuse to blame #YPG for ground troops in Syria.
Conflict News @Conflicts 37 min.
BREAKING Erdogan vows retaliation after #Ankara attack: presidency - AFP
Conflict News @Conflicts 24 min.
Erdogan: It should be known that #Turkey will not hesitate to use its self-defense right anywhere, any time, in any case - @DailySabah
Zeina Khodr @ZeinakhodrAljaz 19 min.
#Erdogan: we will respond both inside and outside our borders #Ankara #Turkey
=======================
S.E. TURKEY/ROJOVA area
Turkish Air Force has just bombed Kurdish (PKK) targets in the Turkey-Iraq border region. Villages bombed in the Zakho area.
Breaking,heavy Turkish regime attacks on Kurds in Hezex Idil town.
#PKK commander refutes claims about #Ankara bombing & says its Erdogan' plan to justify war in #Syria
==================
UPDATE: Reports in Turkey say that suicide bomber who killed 28 in Ankara tonight was a Syrian national named Salih Necar.
(convenient)
================